Завдання МО

 

Завдання ШМО  художньо-естетичного циклу

 

1. Загальні положення

1.1. Методичне об’єднання (далі ШМО) вчителів здійснює навчально-методичне забезпечення середньої освіти та позакласну діяльність з предмету, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників навчального закладу, згідно з рівнями, визначеними законодавством.

 

2. Завдання ШМО:

·        вдосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загально-дидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичного об'єднання з метою надання якісної базової і повної загальної середньої освіти;

·        здійснення інформаційно-нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів;

·        вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

·        створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності вчителів. Здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів;

·        забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і технік навчання та виховання школярів;

·        конкретне відбиття загальнодидактичних, загальнопедагогічних, психологічних положень стосовно конкретного курсу, розділу, теми, уроку або виховного заходу;

·        забезпечення сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного ступеня навчання; для розвитку потенційних можливостей учнів з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;

·        пошук шляхів, засобів, можливостей скорочення витрат навчального часу;

·        В.О. Сухомлинський стверджував, що навчально-виховний процес має три джерела: науку, майстерність і мистецтво. Прагнути досконало володіти наукою, майстерністю та мистецтвом – щоб добре керувати навчально-виховним процесом;

·        пам’ятати, що основними тенденціями сучасного уроку є:

·        варіативність і гнучкість структури уроку;

·        спрямування уроку на особистість учня;

·        системний підхід до побудови процесу навчання;

·        чітка спрямованість уроку на основне, найбільш суттєве у навчальному матеріалі;

·        установка на повне засвоєння нового матеріалу на уроці;

·        установка на постійну увагу вчителя до формування в учнів навчальних умінь на уроці;

·        раціональне поєднання фронтальної, індивідуально-фронтальної, колективної, групової та індивідуально-групової самостійної навчальної роботи учнів на уроці;

·        спрямованість на удосконалення обов’язкових та необов’язкових

домашніх завдань;

·        спрямованість на економію навчального часу на уроці.

3. Зміст та основні напрями діяльності ШМО

 

1.     Проведення проблемного аналізу результатів освітнього процесу.

 

2.     Проведення первісної експертизи суттєвих змін, які вносять викладачі до навчальних програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.

3. Подання пропозицій щодо організації та змісту атестації педагогів.

4. Подання пропозицій щодо організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів.

5. Прийняття рішень про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організація їхньої розробки та засвоєння.

6. Розробка методичних рекомендації для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці та відпочинку.

 

Мета роботи методичного об'єд­нання

 

·        збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистісно-позитивного ставлення до мистецьких цінностей;

·        опанування учнями художньо-практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетенцій, що забезпечують здатність керуватися набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти;

·        розуміння учнями зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу.

·        виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.

 

1.     формувати ціннісносмислові, загальнокультурні, навчально-пізнавальні та інформаційні компетенції

2.     оволодіти досвідом самостійної творчої діяльності

3.     розвивати почуття успіху від власних досягнень у царині мистецької культури, впевненості в спроможності самостійно вирішувати навчальні завдання

Заходи щодо підвищення фахової майстерності педагогів

 

·        Вивчення, вдосконалення та впровадження ППД.

·        Ознайомлення з новою мето­дичною, педагогічною, психо­логічною, довідниковою літерату­рою.

·        Огляди «Радимо прочитати».

·        Проведення круглих столів, конференцій, педагогічних чи­тань.

·        Поповнення сайту школи розробками уроків, методичними матеріалами

 

Проблемна тема ШМО:

 

«Вивчення досвіду роботи та впровадження інноваційних технологій у взаємозвязку з новими формами навчання,підвищення результативності

серед вчителів »

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий